Klacht Queensmile: Oplichting

Klachtnummer
# 409473
Gebruiker
Benniegek71
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ze boden mij een gratis pakket aan . Ik hoefde alleen 3,95 verzendkosten betalen . Nu krijg ik ineens uit het niks een mail!! Laatste aanmaning van betaling. Als ik niet 87.50 betaal binnen een week dan gaat het naar de deurwaarder. Wat is dit voor werkwijze , serieus. Heb nooit iets getekend of besteld erna. Werd duidelijk gezegd geen verdere kosten bij gratis pakket bestellen. Hoe kan dit zomaar. Kan iedereen gewoon zo mensen oplichten , zo makkelijk . Waar gaat dit heen.

Gewenste oplossing

Ik wil deze rekening absoluut niet betalen . Is gewoon pure chantage dit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Queensmile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Queensmile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen