Klacht Queensmile: Oplichting is dit

Klachtnummer
# 409195
Gebruiker
Not happy#
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb aangeboden om die 69,95 te betalen maar daarna moet dat abonnement stopgezet worden en niets gehoord tot nu en op de site is ook niets te vinden om het stop te zetten

De oplossing

Dat ze contact opnemen dat ik welwillend ben om die 69,95 te betalen want ik heb het niet goed gelezen maar daarna moet het afgelopen zijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Queensmile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Queensmile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen