Klacht Queensmile: Wordt steeds lastig gevallen dit moet stoppen.

Klachtnummer
# 409464
Gebruiker
J.F. Spruijtenburg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook hetzelfde patroon alles aangetekend geretourneerd met brief verzoek geen verdere zending te sturen . dit ook niet gebeurd.
wel 69 euro afgeschreven maar door mij gestorneerd.
Nu een waarschuwing dat ik direct moet betelen voorkom extra kosten. reageren op bericht lukt niet. bericht wordt niet afgeleverd.

De oplossing

Stoppen met berichten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Queensmile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Queensmile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen