Klacht Quick Goods: Oplichters

Scheermes

Op 04/01/2021 een tv, via bol.com aangeschaft, welke werd geleverd door hun partner Quick Goods.
Op 22/08/2022 begon de tv mankementen te vertonen (kapot).
Van bol.com en hun partner Quick Goods te horen gekregen dat we de tv voor controle en reparatie door CE Repair/Samsung moesten laten ophalen.
Op 09/09/2022 werd de tv opgehaald (sneller gaat deze service blijkbaar niet.
Op 22/09/2022 kregen we vanuit CE Repair/Samsung de melding dat de tv niet meer gerepareerd kon worden.
Vanaf dat moment begon de ellende, met zowel bol.com als Quick Goods.
Quick Goods wilde ineens de TV niet meer ophalen terwijl ze dat op 30/09/2022 nog hadden bevestigd.
Op 09/11/2022 (ja, ruim 2.5 maand nadat de tv kapot ging) staat nu de afhaling (na lang aandringen vanuit onze kant) ingepland.
En dan gaat het nog even minimaal een week of 10 duren voordat men erachter komt dat de tv dus echt niet meer gemaakt kan worden.
Nooit meer iets via bol.com of hun partner Quick Goods!
Bol.com heeft in deze ook 0,0 toegevoegd en heeft ons na tientallen e-mailtjes en telefoontjes in 2 maanden tijd, niet willen voorzien van een oplossing.
Quick Goods zijn oplichters eerste klas, proberen een mist op te werpen, de boel opzettelijk te vertragen en komen keer op keer terug op eerdere beweringen/toezeggingen.
Wij zullen nooit maar dan ook nooit meer iets via bol.com of bij Quick Goods kopen.

Geld terug

Wij vinden dat Quick Goods hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Quick Goods?