Wij vinden dat Quick Goods hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Quick Goods: Quick Goods een Kapotte tv geleverd en wilde niet verantwoordelijk nemen
Details
Klacht
Ik heb een tv via bol gekocht bij Quick Goods ter waarde van 550 euro . Ik heb deze tv in mijn nieuwe woning binnen gekregen. Toen deze tv door de postbezorger bij de voordeur en midden van de straat bezorgd was. Hoewel de afspraak was dat die bij de eerste verdieping bij mijn appartement geleverd wordt. Ik heb hem over 1,5 maand i.v.m. de verhuizing geopend. ik zag dat het scherm kapot is en stuk is. Waarschijnlijk in de auto van bezorger gevallen was. Contact opgenomen met de verkoper maar hij zei dat je binnen 1 maand moest dit melden en niet later. Het scherm valt ook niet onder garantie. Hij zei dat ik die nieuwe tv moet in de afval doen omdat reparatie kosten is een stuk minder dan een nieuwe tv. Die vroeg 375 euro voor reparatie en iemand komt kijken krijgt ook 35 euro. Via bol zo veel keer klacht ingediend maar de verkoper weigert dit alles. Uiteindelijk kwamen ze met een oplossing dat je een oude tv bij ons in actie kan kopen . Het is echt vervelend wat ik hoorde. Onverantwoordelijke verkoper.Gewenste oplossing
Ik wil graag een gratise reparatie mogelijkheid of deze tv vervangen worden door een nieuwe tv zonder extra kosten. Of half van mijn geld terugkrijgen en deze tv retourneren naar quick goods.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.