Klacht Quick Goods: Quick Goods een Kapotte tv geleverd en wilde niet verantwoordelijk nemen

Ati

Ik heb een tv via bol gekocht bij Quick Goods ter waarde van 550 euro . Ik heb deze tv in mijn nieuwe woning binnen gekregen. Toen deze tv door de postbezorger bij de voordeur en midden van de straat bezorgd was. Hoewel de afspraak was dat die bij de eerste verdieping bij mijn appartement geleverd wordt. Ik heb hem over 1,5 maand i.v.m. de verhuizing geopend. ik zag dat het scherm kapot is en stuk is. Waarschijnlijk in de auto van bezorger gevallen was. Contact opgenomen met de verkoper maar hij zei dat je binnen 1 maand moest dit melden en niet later. Het scherm valt ook niet onder garantie. Hij zei dat ik die nieuwe tv moet in de afval doen omdat reparatie kosten is een stuk minder dan een nieuwe tv. Die vroeg 375 euro voor reparatie en iemand komt kijken krijgt ook 35 euro. Via bol zo veel keer klacht ingediend maar de verkoper weigert dit alles. Uiteindelijk kwamen ze met een oplossing dat je een oude tv bij ons in actie kan kopen . Het is echt vervelend wat ik hoorde. Onverantwoordelijke verkoper.

Ik wil graag een gratise reparatie mogelijkheid of deze tv vervangen worden door een nieuwe tv zonder extra kosten. Of half van mijn geld terugkrijgen en deze tv retourneren naar quick goods.
Quick goods is een van de verkoper van bol en helaas na een lange tijd niet gereageerd op mijn klacht over tv die ik bij hun gekocht heb en met een gebroken scherm binnen gekregen heb. Ik heb via bol en ook via klachten kompas mijn klacht bij hun ingediend maar zij reageren weer niet. Het is echt vervelend. Ik raad mensen zeker aan dat geen elektrische dingen met grote bedragen niet via de bol bestellen omdat zij ook geen verantwoordelijk nemen en hun verkopers ook niet. oplichters

Wij vinden dat Quick Goods hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Quick Goods?