Klacht Quick Goods: TV kapot ná 1 jaar en een reparatie waar je minimaal 2 maanden op moet wachten

# 631917
Davina Mans

Op 12-07-2021 hebben wij een TV bij jullie gekocht (Samsung QE58Q60T - 4K QLED TV). Tot onze verbazing ontstonden er donderdag 17-11-2022 problemen. De TV viel 2 keer achter elkaar uit. De dag erna, op vrijdag, deed de TV het weer, maar voor even. In de avond toen wij de TV wilde aanzetten, was er plots helemaal geen beeld meer. Ik heb direct contact opgenomen met Samsung en alle mogelijkheden die ik kon uitproberen toegepast, echter zonder enig resultaat (voeding voor een nacht eruit halen, kabels nakijken, stopcontact uitproberen met een andere stekker etc.) Vrijdag 18-11-2022 hebben wij direct met jullie Bol.com contact opgenomen. Er is toen vanuit jullie gemaild naar Quickgoods (het bedrijf die ons de TV verkocht heeft). Quickgoods gaf in eerste instantie aan dat wij bij Samsung moesten aankloppen voor een reparatie aanvraag. Dit hebben wij direct gedaan echter geeft Samsung aan dat zij de TV niet kunnen ophalen aangezien we hem niet direct via hun gekocht hebben. Hierna weer 2 dagen verder, weer naar jullie Bol.com klantenservice gebeld, ging er opnieuw een mail uit naar Quickgoods. Deze gaven aan dat zij de TV pas in januari kunnen ophalen, niet eerder. Aangegeven dat dit onacceptabel is, gezien dit nog zeker 6 weken duurt. Dit vond de Mw van Bol.com ook onacceptabel. Deze Mw heeft opnieuw gebeld naar Quickgoods met de vraag of het eerder kan aangezien dit onacceptabel is. Dit was niet mogelijk, ontvingen wij weer 2 dagen later via mail. Weer opnieuw naar jullie gebeld, waarbij er weer contact werd gelegd met Quickgoods. Hierbij kwam er vanuit het bedrijf geen gehoor. Opnieuw een mail gestuurd, waarop wij gisteren 23-11-2022 een mail van Quickgoods ontvangen dat zij de TV kunnen ophalen, echter dat er door drukte van de feestmaand meer dan 6-8 weken overheen zullen gaan, totdat de operatie is uitgevoerd. Naast dat dit geen oplossing is, is het antwoord van het is een feestmaand een smoes. Kerstmis valt in het weekend en daarnaast betekent het niet nu het een feestmaand is dat er meerdere TV's kapot gaan dan in de rest van het jaar. Dit betekent dus dat wij meer dan 2 maanden onze TV kwijt zijn. Opnieuw naar jullie gebeld, aangegeven dat wij het hier niet mee eens zijn en wij nog altijd (bijna al één week) wachten op een oplossing, al is het voor in de tussentijd een leentoestel. Mw van Bol.com opnieuw naar Quickgoods gebeld. Zij geven aan dat er helaas niets anders op zit, het is nu eenmaal erg druk doordat het een feestmaand is. Daarnaast, een leen

Geld terug want ik ben dit zat. In ieder geval ter overbrugging een leentoestel voor de reparatie die langer dan 2 maanden zou duren.

Wij vinden dat Quick Goods hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Quick Goods?