Klacht Quick Parking: Slagboom werkt niet omdat de code niet juist zou zijn

Klachtnummer
# 383155
Gebruiker
W.J.H. Oostwal
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Quick parking bij Schiphol,

Op 15 juli 2019 staan we voor de slagboom om onze auto te parkeren, maar de slagboom werkt niet,
melding is dat we niet de juiste code hebben,
na 15 minuten aan de telefoon zijn we doorgereden naar P3.
nu heb ik na 2 weken eindelijk een antwoord maar daarna niets meer vernomen,

Tot nu toe geen reactie van dit bedrijf gekregen.

Gewenste oplossing

het geld wat we betaald hebben terug storten op onze rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Quick Parking hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Quick Parking?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen