Klacht Quick Parking: Teleurstellen de gang van zaken

Klachtnummer
# 25534
Gebruiker
suzanne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zojuist bij Quick parking een plekje geboekt voor 8 dagen op het beveiligde terrein. Formulier online ingevuld, betalingsmethode gekozen en vervolgens betaald. Direct na het afhandelen van deze betaling volgt een scherm; 'Quick parking is helaas volgeboekt, uw aanvraag wordt doorgestuurd naar onze collega Best parking.' Hier een aantal klachten over:

1. Waarom verschijnt de melding dat Quick parking vol is pas na betaling?
2. Het aangeboden alternatief wijkt bijzonder af van de services van Quick parking, waarom wordt deze überhaupt als alternatief aangeboden?
3. Annulering volgt via de klantenservice waarvoor ik vervolgens ook zelf 40 cent per minuut voor mag betalen..
4. Teruggaaf van mijn betaling geschiedt binnen twee weken. Krijg ik daar de rente bij terug?

Kortom, een teleurstellende gang van zaken.

De oplossing

Ik verwacht dat het desbetreffende bedrijf de beschikbaarheid van zijn services voor betaling aangeeft en betalingen voor andere (alternatieve) producten niet zomaar/ongevraagd door voert.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Quick Parking hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Quick Parking?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen