Klacht Quick Slotenservice: Ondeuglijk goedkoop slot van slechte kwaliteit geleverd voor een fiks bedrag, bedrijf onbereikbaar!

M.J.M. Rousseau

Op 24-05-2016 Plaatste het bedrijf een nieuw slot in de deur voor een fiks bedrag, dat meteen werd afgerekend. De monteur zou enkele dagen later terug komen om verder te werken aan het karwei. Niets meer van gehoord! Na enkele weken was het slot kapot. Op internet was te zien dat het een slot van 2 tientjes was.Heb gemaild en op de beschikbare nummers gebeld 0475-772397 en 06-45960612, deze nummers stonden op de factuur. Telefoon werd bijna nooit opgenomen, ingesproken voicemail werd niet op gereageerd. Eén keer contact gehad, monteur zou langs komen, niet dus! Op de bankrekening was te zien dat het bedrag geïnd was door Slotenservice Amsterdam (0800-0200453?).

Nieuw slot van een kwaliteit die in de juiste verhouding tot het betaalde bedrag staat, het liefst het bedrag terug krijgen zodat ik met een ander bedrijf verder kan.

Wij vinden dat Quick Slotenservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Quick Slotenservice?