Klacht Quick SmartPhone Repair: maar 3 maanden garantie op nieuw in winkel gekochte producten

Klachtnummer
# 143718
Gebruiker
R Konings
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 13-10-2014 heb ik bij de winkel Quick SmartPhone Repair aan de Woenselsemarkt 11a te Eindhoven onder andere een USB autolader gekocht.
Deze USB autolader werkt helaas niet meer goed, en ben daarom op 15-12-2015 naar de winkel teruggegaan om garantie te claimen. Ik heb gevraagd om reparatie of een vervangend product. De persoon in de winkel gaf echter aan hier niets mee te willen doen omdat ik volgens hem maar 3 maanden garantie heb.
Dit klopt echter niet, ik heb dit product nieuw in deze winkel gekocht dus heb minimaal 24 manden garantie.


De oplossing

Ik wil graag zoals ik op 15 december in de winkel gevraagd heb reparatie of een vervangend product

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Quick SmartPhone Repair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Quick SmartPhone Repair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen