Klacht Quickphones.nl: telefoon besteld en betaald, nog niets ontvangen

Marlou

Begin oktober 2013 heb ik via Quickphones.nl een samsung galaxy s 4, koopprijs 479euro, gekocht en direct afgerekent. Volgens de website zou ik de telefoon per post binnen 7 werkdagen ontvangen. Dit was niet het geval. Ik heb meerdere keren telefonisch contact gehad met het bedrijf. Telkens werd mij een telefoon beloofd binnen een aantal dagen en steeds kwam er maar niets. Uiteindelijk heb ik wel een telefoon ontvangen, maar deze deed het niet. Deze heb ik na overleg met het bedrijf dus teruggestuurd, en ik zou een nieuwe krijgen. We zijn inmiddels meer dan 3 maanden verder en ik heb nog steeds niets ontvangen. Inmiddels ben ik door het bedrijf geinformeerd over het feit dat het slecht ging met het bedrijf en dat ze gingen reorganiseren. Alle klanten zouden zo snel mogelijk alsnog hun telefoon ontvangen. Toen ik na een tijdje weer ging informeren waar mijn telefoon bleef, kreeg ik te horen dat ze niets meer gingen leveren, maar ik mijn geld terug zou krijgen. Ik heb nog niets ontvange

Ik wil zsm mijn geld terug, inclusief de 10euro retoukosten van de telefoon die het niet deed.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.