Klacht Quicksilver: Quicksilver houdt zich niet aan het verstrekken van een versnelde levertijd (tegen betaling).

Kim Kraayenhof

Ik heb 2 zwembroeken, ieder 45 eu, besteld op 16 januari om 19.50, op de Quicksilver site. Ik ga namelijk 21 januari op reis naar Indonesi√ę. Ik kreeg de keus uit een standaard levertijd van 3-5 werkdagen of een versnelde tnt express levertijd van 2-3 werkdagen tegen een betaling van 10,50 euro. Ik heb toen natuurlijk, met oog op de reis, gekozen voor de tnt express optie. Vervolgens zie ik dat de zwembroeken pas op 22 januari worden geleverd. Dit terwijl ik extra geld heb betaald om de zwembroeken sneller (op tijd) te laten leveren.

(op de site staat duidelijk vermeld dat voor 20.00 besteld de levertijden van 3-5 werkdagen of dus die 2-3 werkdagen worden aangehouden. Wanneer ik op dinsdag 16 januari bestel, mag ik dus verwachten dat deze bestelling, bij een versnelde levertijd tegen een betaling, wordt geleverd op donderdag 17 of vrijdag 19 januari.)

Het lijkt mij logisch dat wanneer een klant extra geld betaalt voor een versnelde levertijd, dat de verkoper zich hier dan ook aan houdt.

Ik zal graag het geld dat ik voor de tnt express optie heb betaald terugkrijgen.
Het is natuurlijk al te laat voor mijn reis, maar dat is wel het minste wat Quicksilver voor mij kan doen.

Wij vinden dat Quicksilver hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Quicksilver?