Klacht Quicktronix.nl: Artikel komt nooit aan, en geen contact mogelijk om dit op te lossen

Klachtnummer
# 455425
Gebruiker
Alex
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25 april de Robot stofzuiger besteld.
Nog steeds niet gearriveerd. Na de eerste mail kwam er bericht dat er door Covid 19 een vertraging was ontstaan en dat we nog even geduld moeten hebben.

We zijn nu 8 weken verder! Niks ontvangen en er wordt niet gereageerd op mail of Messenger-bericht!

Via Aftership Package Tracker zou je je bestelling kunnen volgen.
Via China uiteindelijk naar Luik en vervolgens naar Nederland..... maar.... wordt nu - sinds 11 juni ! - in dat systeem gezegd:
adres is niet geldig, dus pakket is weer terug naar China....... Ja daaaag!!

Tssssss... we hebben al jaren een kloppend adres, dus dit is niet in de haak! Er is volgens mij helemaal geen robot-stofzuiger onderweg.
En Quicktronix is de boel aan het oplichten!!

Kortom: €70,- weggegooid..... We zijn er in gestonken.......

De oplossing

Het artikel leveren en fatsoenlijk reageren op onze mails e.d.
Een nette winkel zijn!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Quicktronix.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Quicktronix.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen