Klacht Quickynette: Dekbed overtrek vergeeld na oppersen door stomerij

Klachtnummer
# 65964
Gebruiker
Rog
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 16 juni 2014 heeft mijn vrouw een wit schoon gewassen dekbed overtrek, naar de stomerij Quickynette gebracht om deze te laten persen. De kussenslopen had zij thuis gehouden en zelf gestreken. +/- 22 juni heeft zij het dekbedovertrek opgehaald en toen zij thuis kwam zag zij dat het dekbedovertrek behoorlijk gelig was geworden. En dat het kleurverschil t.o.v. de kussenslopen heel erg waren. Hierop is mijn vrouw naar de stomerij terug gegaan om de klacht te melden. Volgens de winkelier was het onmogelijk zijn schuld want van persen kan het niet verkleuren en dat was volgens hem het enigste wat hij had gedaan. Hij stelde voor om het dekbed overtrek in de "witte"biotex te wassen, waarmee mijn vrouw akkoord ging. Op 28 juni heeft zij het dekbed weer opgehaald maar het dekbed was niet verbetert. Toen ik hem de volgende dag telefonisch over benaderde, wees hij elke verantwoordelijkheid af, en zei nogmaals dat de verkleuring onmogelijk door het persen kan gebeuren.

De oplossing

Vergoeding, dekbed is gekocht in februari 2014

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Quickynette hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Quickynette?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen