Wij vinden dat Quickynette hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Quickynette: Pet is vernield door de stomerij en zij weigeren de schade te vergoeden
Details
Klacht
De stomerij heeft een pet (cap) ingenomen om te reinigen. Bij het ophalen blijkt dat de pet is gekreukt en volledig uit vorm is. Ook is de pet qua kleur gebleekt.De kosten van de pet bedragen € 90,--. De cap is drie maanden oud.
De stomerij speelt de vermoorde onschuld. Het label van de pet zegt duidelijk hoe gereinigd moet worden. De stomerij heeft de pet echter chemisch gereinigd en dat is niet de manier van reinigen aldus het label.
Bovendien zegt de stomerij dat zij gewezen hebben op de risico’s van reiniging. Dat is pertinent niet waar. De pet is ingeleverd door twee personen en we weten zeker dat er geen sprake was van een waarschuwing of risico.
De stomerij ontkent de schade aan de pet en wil de schade niet vergoeden. Ze heeft wel aangeboden door te pressen de pet weer in vorm te krijgen maar de getoonde vaardigheid in reinigen is dermate belabberd dat daar geen vertrouwen in is.
Gewenste oplossing
Ik eis een vergoeding van minimaal €85,-- en teruggave van de reinigingskosten (vooruit betaald).
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.