Klacht Quinny: Ik word niet serieus genomen door quinny betreft reparatie kinderwagen

Taya88

Ik heb van vriendinnen een tweedehands quinny gekregen. Nu is de duwstang kapot en heb ik contact met quinny gezocht. Dit zou gemaakt kunnen worden! Na twee maanden eindelijk de kinderwagen opgestuurd te kunnen hebben. Blijkt dat quinny de kinderwagen niet wilt aannemen/weigerd aan te nemen, omdat de spullen niet leverbaar zijn en de kinderwagen het niet waard is om gemaakt te worden! Ik vindt het schandalig dat ik al die tijd een prijs op gekregen heb gehad belofte dat het gemaakt kan worden! Ik na dat de wagen al een week bij prenatal stond een telefoontje krijg van quinny met het advies een nieuwe wagen te kopen want dit zou geen veilig wagen zijn, vanuit prenatal zou dat gezegd zijn! Nu blijk dat de fabrikant het niet wilt ontvangen! Ze liegen alleen maar en kraken tweedehands producten af! Ik heb alle mails bewaard. Ik ben alleenstaand en ben al blij dat ik de wagen gekregen heb. Ik kan verder nergens de wagen laten maken want niemand wil
Iets met een quinny product te maken hebben! Ik vindt dit schandalig want ik zal niet de enige zijn die hiermee te maken krijgt!

Dat ze alsnog voor een oplossing gaan zoeken, al
Is het via een ander bedrijf, de wagen moet te maken zijn! En dat ze zeker tegemoet mogen komen na alles beloftes! En hun excuses aanbieden voor hun neerbuigend gedrag tegenover twee hands producten! Ieder mens moet serieus genomen worden!

Wij vinden dat Quinny hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Quinny?