Klacht Quiz-Vouchers.com: misleidende reclame

Nina

Via de 9gag app klikte ik op een advertentie om met een quiz een waardebon ter waarde van €500,- voor de IKEA te winnen. Meestal worden in dit soort gevallen je contactgegevens gebruikt om (ongewenst) nog maanden lang mails en telefoontjes te ontvangen. Hier was ik me van bewust maar ik vulde alsnog mijn contactgegevens in na het invullen van een aantal vragen. Nadat ik dit gedaan had kwam ik erachter dat dit niet voldoende was om kans te maken op de €500,- maar ik moest 200 vragen beantwoorden door te bellen naar een telefoonnummer dat ook nog eens €0,90 per minuut kost! Ondertussen ben ik al door verschillende bedrijven gemaild, erg vervelend. Dit lijkt me (zelfs al vind ik het achteraf erg dom dat ik hier ben ingestonken) misleidde reclame! IKEA geeft honderden waardebonnen weg voor helemaal niet! Is niet hetzelfde als beantwoord 200 vragen en betaal daar ook nog eens 90 cent per minuut voor en wordt maandenlang gespamd door allerlei adverteerders!

Ik wil dat mijn contact gegevens worden verwijdert en ik wil door geen enkel bedrijf dat is aangesloten bij Dejima N.V. of Quiz-Vouchers gecontacteerd worden. Ik doe immers niet mee om de IKEA voucher van €500,- te winnen terwijl mij dit wel werd belooft.

Wij vinden dat Quiz-Vouchers.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Quiz-Vouchers.com?