Opgelost door Quizlet: Oneigenlijke afsluiting van een jaar-abonnement met stilzwijgende verlenging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 481895
Gebruiker
P.P. van Olst
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op listige wijze heeft Quizlet zonder duidelijke aanwijzingen mij een abonnement Plus opgedrongen. Ik zit nog in de proefperiode en wil mij afmelden. Dit lukt niet, want zij hebben een link naar iTunes waar ik het dan zou moeten regelen, maar de link werkt niet. Dus ik zit in de val. Er is geen contact te krijgen met dit bedrijf.

De oplossing

Stopzetten per direct en geen afschrijving van mijn bankrekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Quizlet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.P. van Olst
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nu kreeg ik een link waarbij ik wel mijn proefabonnement kon stoppen, gelukkig nog binnen de termijn, dus ik ben blij. Bedankt klachtenkompas.nl!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Quizlet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen