Klacht Quizzut.com: Onterechte afschrijving

Klachtnummer
# 129082
Gebruiker
sandewit46@gmail.com
Datum
0 reacties

Details

De klacht

KLACHT begin augustus
een soort enquete over Albert Hein ingevuld, moest 0,99€ betalen via ideal, 8 aug. afgeschreven, verder nooit wat gehoord tot enkele dagen geleden er een melding binnen kwam dat er binnen 10 dagen een automatische incasso van 19,99€ zal plaatsvinden.
Ben van plan deze incasso te storneren.
Graag uw medewerking.

De oplossing

Retour storting bedrag op mijn rekening en Quizzut.com voor de rechtbank uitnodigen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Quizzut.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Quizzut.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen