Klacht Quole mondzorg: SLECHT WERK, VEEL TE DRUKKE AGENDA, GEEN GELD KAN VERDIENEN BEN JE NUMMER

bernd

0 jaar geleden altijd goed geholpen en altijd alles netjes gedeclareerd bij de zorgverzekeraar, ik heb uit medische noodzaak 3 implantaten.
Nu heb ik de laatste flap operatie, waarbij ze bot bij zetten voor een implantaat alleen maar problemen gehad, 6 keer op en neer gereden en elke keer had Dhr Eijsbouts het druk en was er weer niets aan de hand, en zouden we de rekening niet betalen, maar een rechtszaak tegen Menzis aanspannen.
Nu Houd meneer geen woord, moet ik hetzelf betalen en is het mijn probleem dat mijn implantaat een bacterie heeft, waardoor het elke keer opnieuw kan.

Ik zeg was een goeie kliniek is nu echt bras en met name om het feit dat Dhr Eijsbouts het te druk heeft en zijn woord niet houd als ie afspraken maakt met patiënten.

De Administratie kan een voorbeeld nemen aan Marleen en voor de rest zeg ik maar 1 ding als je rijk bent moet je naar deze kliniek heb je niet zoveel geld, dan moet je hier niet zijn.

Geen, deze man moet eens snappen dat er ook mensen zijn die niet zoveel geld hebben , maar wel een goed gebit willen hebben.

Vroeger werd het allemaal netjes geregeld, nu helemaal niets meer zelfs al zet ie een implantaat ram ram slecht dan nog moet je betalen.

DUS VERBETEREN IK ZIE HET SOMBER IN EN DAT TERWIJL IK HEM MISSCHIEN WEL 5 HELE GOED VERDIENENDE PATIËNTEN HEB GEBRACHT WAT EEN BARG

Wij vinden dat Quole mondzorg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Quole mondzorg?