Opgelost door Quooker.nl: niet ontvangen bestelling.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 25052
Gebruiker
klacht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na overleg met de service afdeling zou binnen 2 dagen een levering gedaan worden. Helaas is na de klacht begin deze week nog steeds na bijna 2 weken geen levering gedaan. Wel heel bijdehand deed men aan de telefoon. Na telefonische benadering zou hij ons melden wanner zij het product leveren. Geclaimd word dat het product middels postnl zou zijn afgeleverd. Het gevraagde bewijs van aflevering was zonder handtekening en naam en vond men wellicht voldoende om verder geen enkele actie ten uitvoer te brengen. Wij zijn niet geholpen!

Helaas blijkt dat quooker onderdelen door dit bedrijf niet worden geleverd en geen terugkoppeling is uitgevoerd.

De oplossing

Levering.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Quooker.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
klacht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Quooker.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen