Klacht Quora: Ik ben voor de zoveelste keer onterecht geblokkeerd door Quora!

Klachtnummer
# 491294
Gebruiker
Bart de Hond
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte klachtenkompas.nl,

Ik had voor de grap een account aangemaakt op Quora, waar ik mij voor deed als de 10 jarige Bart en erotisch getinte berichten erop zetten. Later blokkeerde Quora mijn account, met de reden dat ik nog maar 10 jaar oud was en omdat ik de regel BNBR overtreedt (Dat betekend dat ik niet echt aardig was, ook al ben ik het daar helemaal NIET mee eens)! Even later zocht ik via Messenger contact op met de baas van de Nederlandse versie van Quora genaamd ( verwijdert door moderator) en zij dreigde direct met de politie?! Ook blokkeerde Quora mijn IP-adres!

Groetjes,

Johan

De oplossing

Ik zou dolgraag willen dat Quora mijn blokkade van mijn IP-adres en mijn account opheft, dat ze [naam gecensureerd door webredactie] ontslaan en haar aangeven bij de politie, want ze is hartstikke gemeen!

1 reactie

  1. Auteur
    Quora
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Er zijn regels op Quora die je niet hebt gerespecteerd:

    1/ Op Quora moet je je echte naam gebruiken, je gebruikte een nepnaam.

    2/ Er is een minimum leeftijd om deel te nemen aan Quora, als je echt 10 jaar oud was, zou je account alleen om deze reden moeten worden verwijderd.

    3/ Het schrijven van seksuele content terwijl je je voordoet als een 10 jarige en openlijk pedofilie ondersteunt is niet iets wat Quora ondersteunt.

    4/ Je hebt niet alleen "een bericht naar Quora gestuurd", maar je hebt ook de community manager lastiggevallen op al haar privé sociale media en haar eigen professionele website, dag en nacht. Je berichten waren gewelddadig en bedreigend.

    Quora's community manager deed niets verkeerd. Je bent permanent verbannen uit Quora.

Ook een klacht indienen over Quora?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen