Klacht Quora: Ik ben voor de zoveelste keer onterecht geblokkeerd door Quora!

Bart de Hond

Hallo. Ik ben verbannen door de vraag- en antwoordwebsite Quora (https://nl.quora.com/): Ze hebben mijn IP-adres geblokkeerd, waardoor ik helemaal NIKS meer op hun website kan zien! Ik heb heel vaak een account op Quora gemaakt, maar elke keer werd ik voor twee weken verbannen of ze blokkeerden mijn account. Tot nu, want nu hebben ze mijn IP-adres geblokkeerd! De laatste keer dat ik geblokkeerd werd, was om het feit dat ze dachten dat ik 10 jaar oud was en omdat ik zomaar pedofilie zou promootten. Ik vind dit allemaal een vorm van discriminatie!

Ze moeten de baas van Quora genaamd [naam gecensureerd door redactie] ontslaan en ze moeten AL mijn accounts herstellen of anders moet de website van het internet af!

Quora
    Er zijn regels op Quora die je niet hebt gerespecteerd:

1/ Op Quora moet je je echte naam gebruiken, je gebruikte een nepnaam.

2/ Er is een minimum leeftijd om deel te nemen aan Quora, als je echt 10 jaar oud was, zou je account alleen om deze reden moeten worden verwijderd. Maar je bent geen 10 jaar oud.

3/ Het schrijven van seksuele content terwijl je je voordoet als een 10 jarige en openlijk pedofilie ondersteunt is niet iets wat Quora ondersteunt.

4/ Je hebt niet alleen "een bericht naar Quora gestuurd", maar je hebt ook de community manager lastiggevallen op al haar privé sociale media en haar eigen professionele website. Je berichten waren gewelddadig en bedreigend.

Quora's community manager deed niets verkeerd. Je bent permanent verbannen uit Quora.

Quora is een gemeenschap waar we elkaar helpen dankzij onze gedeelde kennis.

Bart de Hond
Ik ben nu zeer boos op Quora, want ze discrimineren en ze maken het leven van haar gebruikers zuur!

Ook een klacht indienen over Quora?