Opgelost door Qurrent: Geen jaarrekening ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 193583
Gebruiker
kusters
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Het is nagenoeg 13 weken na de einddatum van mijn contract met Qurrent. Ik heb tot op heden geen eindnota ontvangen.

Ik heb diverse malen via e-mail contact gehad met Qurrent. Helaas wordt er geen gehoor gegeven aan mijn herhaald verzoek de eindnota op de maken. Ik heb geen vertrouwen meer in toezeggingen van medewerkers van Qurrent, vandaar dat ik het via deze manier probeer.

Achtergrond klacht:
Volgens Qurrent (Elisa) zou ik de eindnota binnen 6 weken na de einddatum van het contract krijgen (e-mail d.d. 15 augustus).

Op 30 september vraagt Qurrent (Vincent) om “begrip” en “even geduld” en deelt mee dat het verwerken iets langer gaat duren.

Op 27 oktober biedt Qurrent (Natalia) haar oprechte excuses aan en geeft aan dat een collega de eindnota zo spoedig mogelijk in orde zal maken.

Deze toezegging is inmiddels weer een week geleden gedaan. Wellicht dat er via het Klachtenkompas een oplossing kan worden gevonden voor een ogenschijnlijk eenvoudig verzoek.

De oplossing

Ik wil graag een eindnota, vermeerderd met de wettelijke rente.

3 reacties

  1. Auteur
    Qurrent
    Datum
    Beste R.Kusters,

    Hartelijk dank voor je feedback! Dit waarderen wij zeer.

    Wij vinden het spijtig om te horen dat je teleurgesteld bent in onze service. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak. Zojuist heb ik gebeld maar helaas kreeg ik geen contact. Ik kan je in ieder geval mededelen dat de eindafrekening door de financiële afdeling is opgemaakt.

    De eindafrekening zal je binnen een week ontvangen. Excuses voor de vertraging.

    Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, aarzel dan vooral niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen je graag!

    Met vriendelijke groet,
    Aziz

  2. Auteur
    kusters
    Datum
    Beste Aziz,

    Bedankt voor de eindnota en de betaling.

    Ik blijf het bijzonder vinden dat een energiemaatschappij bijna 15 weken over mijn te veel betaalde voorschot kan beschikken zonder enige vorm van compensatie.

    Met vriendelijke groet,
    Robin
  3. Auteur
    kusters
    Datum
    Bedankt voor het kaartje.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kusters
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Qurrent?