Opgelost door Qurrent: Geen jaarrekening van 2017 2018 en verschil tussen verbruik en opbrengst van zonnepanelen 2018 2019

content Opgelost
S. Bordes

Ik ben al ruim een jaar bezig de jaarnota van het jaar 2017 2018 te krijgen voor mijn energierekening van Qurrent. Ik heb Qurrent diverse malen gebeld, waarop er vriendelijk wordt gereageerd en beloften worden gedaan, maar helaas zonder resultaat.
Inmiddels ben ik overgestapt naar Greenchoice ( die is samengegaan met Qurrent, maar dat wist ik destijds niet) Ik heb de eindafrekening gekregen waarin nog steeds geen jaar 2017 2018.
Ik heb tevens 12 zonnepanelen en ik moet plotseling 468 euro bijbetalen terwijl ik voorheen altijd geld terug kreeg. Mijn energie gebruik is niet toegenomen en de opbrengsten van jaar toto jaar ongeveer gelijk.
Hierover heb ik ook een vraag gesteld aan Qurrent, waarop ze mij eerst doorverwezen naar Liander. Na wat doorvragen en aandringen hebben ze deze vraag toch in behandeling genomen.
Mijn laatste telefoongesprek hierover was op 5-8-19. Vandaag (20-8-19) weer gebeld, zien ze dat de vragen in behandeling zijn maar kan er niets gezegd worden over wanneer ik antwoord ga krijgen.
Je wordt bij Qurrent voortdurend door heel vriendelijke medewerkers aan de lijn gehouden en ondertussen gebeurt er niets.

Ik wil antwoord krijgen op mijn vragen en serieus genomen worden als klant.

Qurrent
    Beste S. Bordes,

Wij hebben elkaar vandaag gesproken. Alle vragen zijn beantwoord en de jaarnota is eindelijk verstuurd. Vervelend dat het zo lang heeft moeten duren. Nogmaals onze excuses hiervoor.

Vriendelijke groet,
    Koen.
    S. Bordes
    Ik ben blij dat het nu afgerond is, begrijp niet goed waarom het zo lang heeft moeten duren, maar excuses aanvaard en klaar is klaar.

S. Bordes
De jaarrekening is na twee jaar opgemaakt, ik ga ervan uit dat het teveel betaalde bedrag wordt teruggestort op de rekening zoals in de mail staat.

Ook een klacht indienen over Qurrent?