Opgelost door Qurrent: Het bedrijf berekend hoger bedrag als afgesproken bedrag .

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 176000
Gebruiker
Yet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb de eerste rekening van Qurrent gekregen en het bedrijf berekend hoger bedrag als afgesproken bedrag met medewerker op straat. Heb het bedrijf gemaild voor contact met het bedrijf maar reageert niet op terug .. ook heb ik verscheidene keren gebeld, dan zegt een stem altijd dat het te druk is. Ik krijg een onbestemd gevoel dat het bedrijf een loopje met mij neemt en nu ben ik verder gaan kijken of andere mensen dit ook hebben ervaren. Ik kom dus dezelfde klachten van mensen met die bedrijf tegen.

De oplossing

Dat het bedrijf de hoogte van het bedrag
bijstelt wordt!

2 reacties

  1. Auteur
    Yet
    Datum
    Gelukkig heeft het bedrijf terug gereageerd en het probleem recht gezet... Bedankt voor de snelle reactie en de correctie!!!
  2. Auteur
    Yet
    Datum
    Gelukkig heeft het bedrijf terug gereageerd en het probleem recht gezet... Bedankt voor de snelle reactie en de juiste correctie!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Qurrent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen