Klacht Qurrent: Ik moet vanaf begin maart 85,70 vangen van Qurrent.

CJ Tesselaar

Mijn klacht is de volgende: In het verleden heb ik 6 wind tegoeden gekocht. Deze geven per wind tegoed 250 kwt aan dividend. Over 2018 moet Qurrent mij nog 85,70 betalen. Dit zou eind febr/begin maart hebben moeten plaats vinden. Ik heb diverse keren gebeld, gemaild maar tot op heden heb ik het bedrag nog niet ontvangen. Zij zeggen dat zij een oplossing zoeken voor het probleem, maar wat het probleem is , dat weet ik niet. Ik weet ook niet waarom ze niet tot betaling overgaan. Ik heb al aangegeven dat ik dit probleem op Klachten kompas zou zetten.

Zorgen dat het bedrag voor einde van de maand op mijn rekening staat. Mijn rekeningnummer is bekend.

Qurrent
    Beste heer Tesselaar,

Wij begrijpen dat het vervelend is dat u zo lang moet wachten op de uitbetaling van het bedrag. Wij doen er alles aan uw klacht zo snel mogelijk op te lossen en hoort zo spoedig mogelijk van ons.

Onze excuses voor het lange wachten.

Vriendelijke groet,
    Koen.

CJ Tesselaar
Het is nu 29 juli 2019. Op 5 juni had een J. toegezegd om 70,86 uit te keren ( moet echter 75,97 zijn m.i.) en had er volgens hem zijn fiat al aan gegeven om dit bedrag aan mij uit te keren. Wij zijn nu anderhalve maand verder en Qurrent houd zich nog steeds aan zijn ( eigen) afspraken. Dit is zeer teleurstellend en ik snap niet dat een bedrijf als Qurrent zijn naam zo te grabbel gooit, door toezeggingen te doen, die ze zelf niet nakomen. !!!!! Ik heb ze vandaag weer een mail gestuurd en om een reactie gevraagd, maar ik vrees het ergste. Ik ben hier al mee bezig vanaf begin maart en ze houden mij maar aan een lijntje. Het is nu 12 augustus 2019. Dat ik mailde met de vraag waar het restant bedrag bleef, was men zeer verwonderd. Het zou toch overgemaakt zijn. Ze zoeken het WEER na. Het is nu 1 oktober. Bedrag 70,86 is NOG NIET binnen. Ben al maanden bezig, Schande voor QURRENT. Zeer incompetent m.i.

Ook een klacht indienen over Qurrent?