Klacht Qurrent: ik woon niet meer in Nijmegen ben 16 mei 2018 verhuist naar een woonzorg

skaddy

Ik heb een klacht voor qurrent heb het opgezegt op 16 mei 2018 maar doen er niets mee 3 keer geschreven erna en voor ik er aan begon heb ik gezegt dat ik over een half jaar ga ik hier weg en dat klopt ook,ze zeiden dat is geen probleem ik zij nog ik betaal geen boete nee dat hoef ook niet eenmaal binnen beginnen de problemen dat zie ik nu al heb 13,95 betaald voor opzegging ik hoor maar niets maar wel 92,00 euro afgeschreven 25 mei 2018 op[lichters

Qurrent
    Beste mevrouw Tijssen,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u het idee hebt verkeerd voorgelicht te zijn door de verkopers.

Ik zie ook dat u vandaag contact hebt gehad met twee van mijn collega's. Daaruit maak ik op dat zij uw opzegging hebben verwerkt en u hebben gevraagd om bewijs van het feit dat u inclusief gaat huren. Als wij dit bewijs, een kopie van de huurovereenkomst, van u hebben ontvangen kunnen we uw eindnota opmaken zonder boete.

Als u nog vragen hebt hoor ik het graag.

Vriendelijke groet,
    Jurjen

Ook een klacht indienen over Qurrent?