Opgelost door Qurrent: Lopende contract Qurrent toch overgezet naar Greenchoice.

Barbara

Ondanks toezeggingen van Qurrent dat de lopende energiecontracten niet overgezet zouden worden naar Greenchoice en dat Qurrent tot het einde van de lopende contracten de energielevering zou verzorgen is nu zonder overleg mijn contract met een looptijd tot juli 2020 toch overgezet naar Greenchoice. De klantenservice van Qurrent wil mij niet te woord staan omdat mijn contract zonder mijn goedkeuring en toestemming overgezet is naar Greenchoice en ik nu dus geen klant meer ben bij Qurrent. Ik moet zelf maar bellen met de klantenservice van Greenchoice. Kosteloos opzeggen zou niet van toepassing zijn omdat de levering voor de lopende contracten gewoon via Qurrent zou blijven lopen, ondanks de overname door Greenchoice (Ref.: Diverse berichten op de Qurrent community en ook bij Klachtenkompas B.Pieters, # 318133). Maar nu het contract toch overgezet wordt naar Greenchoice kan er nog steeds niet kosteloos opgezegd worden. De enige opties die mij nu geboden worden zijn het contract uitzitten bij Greenchoice, of een opzegboete betalen en vertrekken.
De tekst op de site van Qurrent (Energielevering door Qurrent blijft bestaan voor klanten met lopende contracten. Voor nieuwe klanten en klanten die op het persoonlijk verlengaanbod in gaan, verzorgt Greenchoice de energielevering). Is dus gewoon niet waar. Ook de lopende contracten worden gewoon zonder voorwaarschuwing en overleg overgezet naar Greenchoice.

Mijn contract voortzetten door Qurrent of kosteloos opzeggen mogelijk maken. Ik wil geen contract met Greenchoice.

Qurrent
    Beste Barbara,

Fijn dat we elkaar net gesproken hebben en deze zaak hebben kunnen oplossen.

Vriendelijke groet,
    Koen

Barbara
Ik ben gebeld door Koen van Qurrent en mag nu toch kosteloos mijn contract beëindigen.

Ook een klacht indienen over Qurrent?