Klacht Qurrent: Mondelinge en schriftelijke toezeggingen Qurrent blijken waardeloos

Klachtnummer
# 290569
Gebruiker
Poelgeest
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had veel problemen met Qurrent bij de opzegging van mijn rekening vanwege verhuizing. Na een klacht op Klachtenkompas, werd ik gebeld door de klachtenafhandeling en werd e.e.a. alsnog opgelost en zou de opzegging kosteloos worden uitgevoerd. Dat werd mij ook per mail meegedeeld. Wat schetst mijn verbazing? Ik zie vandaag mijn eindafrekening en Qurrent brengt doodleuk 125,- opzegkosten in rekening. Mondelinge en schriftelijke toezeggingen van deze leverancier vallen dus op zijn best in de categorie 'fake news'.

De oplossing

Direct de € 125,- terugstorten

2 reacties

  1. Auteur
    Qurrent
    Datum
    Beste meneer Oostveen,

    Vandaag heb ik u telefonisch gesproken over de boete op uw eindnota.

    Excuses voor de verwarring. Uiteraard gaan wij de boete vergoeden. U ontvangt een nieuwe eindnota.

    Bedankt voor uw begrip en geduld.

    Met vriendelijke groet,

    Aziz



  2. Auteur
    Qurrent
    Datum
    Beste meneer Oostveen,

    De eindnota is opgemaakt en deze zult u deze week ontvangen,

    Hoop dat de klacht is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Aziz

Ook een klacht indienen over Qurrent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen