Klacht Qurrent: Oplichterij op straat

content Niet opgelost
Romana267

Jullie zijn stroom gaan leveren aan mijn buurvrouw en stuurde mij de rekening toe. Daarna bleek dat ik jullie straatverkoper een contract voor mij heeft opgesteld wat ik niet wilde. Ik zou een informatie pakket ontvangen. Ik heb dit formulier niet zelf ingevuld of getekend. En nu dacht ik van alles af te zijn en moet ik een opzegboete betalen! Jullie klantenservice helpt mij ook niet verder.

Kwijtschelding van de opzegboete.

Qurrent
    Beste Mevrouw De Wildt,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Vandaag heb ik u telefonisch gesproken. Het was een prettig gesprek.

In dit gesprek heb ik besloten dat wij de opzegvergoeding gaan kwijtschelden. Wij hebben u niet volledig op de hoogte gebracht van de opzegvergoeding. U ontvangt binnen 6 weken een nieuwe eindafrekening.

Ik hoop dat u zich hierover geen zorgen meer hoeft te maken. Uiteraard is het van belang dat u de volgende keer als u een contract afsluit zich volledig laat informeren door de verkoper.

Kunt u aangeven of dit naar wens is verlopen?

Aziz
    Romana267
    Tevreden met de oplossing maar ik wacht nog tot dat dit werkelijk waar wordt gemaakt. Goede beloftes zijn eerder gedaan, dus ik wacht rustig af, alhoewel ik nu meer vertrouwen heb. De oplossing zou zo’n 6 weken duren is mij verteld.
    Qurrent
    Beste Mevrouw de Wildt,

Bedankt voor uw feedback.

Goed om te horen dat u meer vertrouwen heeft gekregen. Binnen 6 weken ontvangt u de nieuwe eindnota zonder boete.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Aziz

Romana267
Kwijtschelding boete. Ik wacht nog steeds op het bewijs hiervan.

Ook een klacht indienen over Qurrent?