Opgelost door Qurrent: Qurrent en verrekening meterstanden (duur 2 maanden)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 250798
Gebruiker
fytje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eind oktober heb ik mijn meterstanden doorgegegeven, nu 2 maanden (en 3 telefoontjes) later nog geen verrekening ontvangen....! Maandbedrag is wel aangepast (verminderd)
Medewerker 1: dit doen we handmatig (!!??)dus kan even duren
Medewerker 2: dit komt door de netbeheerder......!!??
Medewerker 3: ja (op 20 december 2016) ik zie dat u ontevreden was, ik kan er niets aan doen en dan wens ik u nog een prettige dag....grrrr

De oplossing

Mijn afrekening wil ik nu graag zsm ontvangen, reden waarom dit zo lang moet duren: excuss lijkt me op zijn plaats.

1 reactie

  1. Auteur
    Qurrent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Stoker

    Hartelijk dank voor jouw feedback

    Ik ben erg blij dat je tijd hebt vrijgemaakt om de situatie telefonisch te bespreken en dat het gelukt is om een oplossing te vinden. Zoals telefonisch afgesproken ontvang je het bedrag voor je jaarafrekening voor het einde van deze maand.
    Je hebt erg lang gewacht op de jaarrekening en wij bedanken jouw voor je geduld. Wij gaan ons uiterste best doen om dit in de toekomst te verbeteren.
    Ik hoop dat het ons lukt om jou vertrouwen in ons terug te winnen.

    Prettige feestdagen gewenst namens Qurrent!

    Met vriendelijke groet,
    Aziz

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fytje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Qurrent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen