Klacht Qurrent: Qurrent gebruikt slinkse marketingtruc om windtegoeden te verkopen die weinig opleveren

AnnetteKees

Ik ben zojuist gebeld door de klantenservice van Qurrent met een voorstel om te investeren in windtegoeden. Een stukje windmolen. Dat zou mij in 5 jaar 125 euro opleveren, ongeveer.
Maar dat zag ik pas toen ik de offerte had ontvangen.
De mevrouw legt uit, rekent voor en vraagt of ik interesse heb. Mijn antwoord is of zij mij het aanbod per mail wil sturen: 'Kunt u mij daar een email over sturen?' Nooit heb ik gezegd dat ik het aanbod accepteer.
Vervolgens wordt mij verteld dat de mail klaarstaat en wordt ik gefeliciteerd met mijn aankoop. Ik heb 14 dagen bedenktijd.
Ik heb echter nooit een akkoord gegeven! Dat is ook mijn antwoord. Ik wilde het aanbod ontvangen in de mail maar door de slinkse marketing was ik bijna eigenaar van 5 jaar wintegoeden. Want wat als ik niet binnen de 14 dagen het aanbod annuleer?
Dan had ik vastgezeten aan deze energieleverancier wat mij wellicht op termijn zelfs geld zou kosten gezien het geringe voordeel van dit aanbod.
Mijn bejaarde ouders zijn op deze manier (bij een andere energieleverancier) heel onvoordelig overgestapt. Dat hebben we terug kunnen draaien.
Ik stap ook over zodra ons contract afloopt. Wil geen deel zijn van deze mafia

Ik zou willen dat Qurrent ophoudt met dit soort slinkse marketingtrucs.

Qurrent
    Beste mevrouw Versteege,

Bedankt voor je bericht.

Wij spreken zeker niet de intentie uit om op slinkse manieren windtegoeden te verkopen aan onze klanten. Ik kan inmiddels zien dat je hierover al contact hebt gehad via de community.

Nogmaals excuses dat dit gevoel heerst bij jou.

Mocht er nog iets voor je geannuleerd moeten worden dan maak ik dit uiteraard in orde voor je.

Aziz

Ook een klacht indienen over Qurrent?