Klacht Qurrent: Qurrent is niet duurzaam maar oplichterij

Marcelis4

Voor mijn tante (92 jaar) die te horen heeft gekregen dat ze naar een verpleeghuis moet zeg ik alle contracten op. Op 09-11-2017 neem ik telefonisch contact op om op te zeggen. Ik moet een e-mail sturen naar opzeggen@current.nl. Ik krijg een ontvangst- en lees-bevestiging. Op 28-11-2017 vraagt Qurrent per e-mail voor een bewijs voor opzegging. Ik heb contact en een inspectie-rapport bij oplevering van de woning volstaat. Op 11-12-2017 geef ik de meterstanden telefonisch door en per e-mail samen met een kopie van het inspectierapport. Hierop staan datum (11-12-2017) en meterstanden water, gas en elektra. Ik ontvang op 11-12-2017 van Qurrent een bevestiging met het nieuwe adres waar de rekening naar toe gestuurd kan worden. En dan gaat er veel mis. Op 12-11-2017 ontvang ik een e-mail dat ze per 14-12-2017 de opzegging verwerken. Op 14-12-2017 moet ik nogmaals meterstanden doorgeven. Op 18-12-2017 stuur ik alle e-mails en het verzoek de einddatum aan te passen. Op 08-01-2018 krijg ik een excuus e-mail met aangepaste meterstanden (volgens inspectierapport, Telefonisch doorgegeven en opgave via e-mail. De einddatum blijft op 14-12-2017 staan ipv 12-12-2017. Telefoontjes en e-mails helpen niet. Gewoon 2 dagen extra kosten in rekening brengen! En uit meerdere e-mails konden ze dit weten.

Kortom duurzaam riekt naar oplichterij! En ik moet heel veel tijd (gaan) besteden om dit recht te zetten!!!!!! Waarom niet duurzaam maar oplichterij;
- E-mails worden niet beantwoord;
- Eerder toegezegde opzegdata in e-mails worden genegeerd:
- Van alle contracten die ik moest opzeggen (en dat waren er veel) is alleen Qurrent niet accuraat, zorgvuldig en snel. Het predicaat langzaamste hebben ze zeker verdiend;
- Telefonisch contact proberen te krijgen is niet duurzaam: je hangt minimaal 15 minuten in de wacht.

Einddatum op 12-12-2017 zoals in veel e-mails bevestigd en op inspectierapport. En vergoeding voor vele werk rechtzetten.

Qurrent
    Fijn dat wij elkaar net telefonisch hebben gesproken. Ik dien een correctie van de eindnota in, waardoor de eindnota op 14-12-2017 komt te staan.

Vriendelijke groet,
    Jurjan van Qurrent

Beste Jurjan,

Dit is niet conform telefonische afspraak en bovenstaande klacht.
    Volgens mij heb je een schrijffout gemaakt! De einddatum moet 12-12-2017 zijn. Of wordt dit de zoveelste fout?
    Qurrent
    Beste Marcelis,

Bedankt voor uw bericht.

Uiteraard moet dit 12-12-2017 zijn. Mijn collega heeft een schrijffout gemaakt.Excuses hiervoor. De correctie ligt op dit moment bij de afdeling die dit gaat werken. Dit kan ongeveer 4 weken duren.

Aziz Achaffay

Marcelis4

Ik krijg een e-mail van Klachtenkompas dat de kwestie gesloten wordt. Tot op heden is het nog niet opgelost en kan nog even duren volgens bovenstaande.
    Een geconstateerd feit is dat er veel mis gaat bij Qurrent. Op e-mail reageerden ze niet meer. Wel toen het hier op Klachtenkompas kwam te staan. Zegt iest over hun spirit. Het zou ze sieren als ze met een compensatie zouden komen voor alle tijd die nodig is geweest om dit recht te zetten.

Ook een klacht indienen over Qurrent?