Klacht Qurrent: Qurrent stelt geen eindnota op.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 404416
Gebruiker
OranjeLeeuw#946
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Qurrent stelt geen eindnota op bij negatieve standen. Op 1 oktober 2019 de stand doorgegeven, en Qurrent heeft dit ook bevestigd dat deze ontvangen is.

In een e-mail stellen ze:
"Nadat we je meterstanden hebben ontvangen stellen we de jaarnota op. Deze ontvang je binnen zes tot acht weken."
Echter tot op heden niks ontvangen?

Na telefonisch gesproken te hebben zeggen ze dat ze op een stand van mijn nieuwe leverancier wachten. Bij mijn nieuwe leverancier geloven ze echter ook niet de negatieve stand.

Gewenste oplossing

Eindnota opstellen en verrekenen overschot aan energie.
Geboden oplossing
Geen reactie gekregen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Qurrent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen