Klacht Qurrent: Teurgbetaling borg Q-box

sad Niet opgelost
Truus3

Op 28-11-2018 met Qurrent gebeld omdat ik onze Q-box wilde retourneren. Ik heb het retouradres gevraagd en wanneer het bedrag van de borg die ik betaald had voor de box, terug zou krijgen. Ik kreeg het adres en mij werd verted dat ik de borg binnen 14 dagen tegemoet kon zien op mijn bankrekening. Daarna de box opgestuurd. Hiervan heb ik een Track & Trace-bewijs. Volgens de Track & Trace van Post.nl is de Q-box bij Qurrent bezorgd op 30-11-2018 om 11.07u.
Omdat ik geen bijschrijving van Qurrent op mijn bankrekening zag, heb ik op 29-12-2018 gebeld met Aziz van Qurrent. Hij vertelde mij dat de afdeling die over de terugbetalingen gaat, met vakantie was en na Nieuwjaar zou ik mijn geld krijgen. Niet dus. Daarom op 10-01-2019 weer gebeld. Deze keer met Annelies. Annelies vroeg me om een scan van het Track & Trace-bewijs en van de begeleidende brief naar haar te mailen. Zij zou het uitzoeken en me gelijk antwoorden. Dat gebeurde niet.
Op 17-01-2019 weer gebeld met Qurrent, en wel met Jan van Es. Hij beloofde dat hij e.e.a. zou gaan navragen en terug zou bellen. Dat deed hij inderdaad. Qurrent zou mij uit coulance de borg over 3 weken overmaken. Maar:
1. Dit is geen coulance. Dit is MIJN geld, waar ik recht op heb.
2. Qurrent komt zijn belofte niet na. Ik had het geld al half december 2018 moeten hebben. We zijn nu 5 weken verder en nu moet ik nog eens 3 weken wachten, als ze al betalen. Qurrent geeft bedrijfstechnische redenen hiervoor op. Dit is flauwekul. Je kunt ook in een groot bedrijf een spoedopdracht maken voor de bank.

Ik wil zo snel mogelijk mijn geld terug. Niet over 3 weken als coulanceregeling. Maar binnen 5 dagen, omdat ik er recht op heb!

Qurrent is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Truus3
Uiteindelijke oplossing Qurrent heeft niet gereageerd. Ik wacht nog steeds op mijn geld.