Opgelost door Qurrent: Valse voorwendselen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 350684
Gebruiker
Rogier
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik kom er na het invullen van het online declaratieformulier achter dat ik de boete van mijn vorige energieleverancier van €150 zelf moet voorschieten en dit als ik een jaar klant ben terugkrijg.
Ik heb gelijk klantenservice gebeld en deze kon mij vertellen dat dat ook in het contract staat.
Maar het feit is dat bij het overstappen mij verzekerd is dat ik daar niets van zou merken, de boete zou direct door Qurrent betaald worden aan mijn vorige leverancier.
Dit is in een persoonlijk gesprek aan mij beloofd.
En nu kan ik er dus een jaar op wachten, net als mijn "welkomstcadeau van €150".
Welkomstcadeau is toch om te verwelkomen en niet om iemand lekker te maken om maar over te stappen.
Ik vind dit een vorm van onder valse voorwendselen iemand een contract te verkopen en ga dit ook bij een advocaat neerleggen.

De oplossing

Kijken voor een oplossing

7 reacties

  1. Auteur
    Rogier
    Datum
    Jammer dat er totaal niet op gereageerd word
  2. Auteur
    Rogier
    Datum
    Iemand????
  3. Auteur
    Rogier
    Datum
    Gaan we nog reageren?
  4. Auteur
    Rogier
    Datum
    ????
  5. Auteur
    Rogier
    Datum
    Kijken jullie überhaupt naar klachten?
  6. Auteur
    Rogier
    Datum
    Serieus??? Qurrent, waarom reageren jullie niet? Gaan jullie werkelijk zo om met jullie klanten?
  7. Auteur
    Qurrent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Rogier,

    Fijn dat we elkaar vandaag gesproken hebben en tot een oplossing zijn gekomen. Nogmaals excuses voor de late reactie.

    Vriendelijke groet,
    Koen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rogier
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy