Klacht Qurrent: Wanbetaling leverancier voor eindnota

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 389248
Gebruiker
KKroontje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 01-07-2019 een eindnota van Qurrent ontvangen waarin ik een bedrag van 383 euro retour krijg. Ondanks herhaaldelijk schriftelijk en telefonisch contact heb ik niets ontvangen. Ook krijg ik geen feedback,excuus of reactie wanneer ik het zal ontvangen.

De oplossing

Ik wil graag dat ze contact met Qurrent opnemen en een datum van terugbetaling afspreken bij leverancier. Gezien de timing zsm.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KKroontje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is telefonisch en per mail met mij contact opgenomen. Qurrent heeft excuus aangeboden en vervolgens de klacht opgepakt en teruggekoppeld over de oplossing tijd in mail en telefonisch. Deze week is afgesproken dat het nog resterende bedrag dat ik van Qurrent ontvang per mail wordt bevestigd en teruggestort
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Qurrent?