Opgelost door Qurrent: Windtegoed na verhuizing NA VIER MAANDEN nog steeds niet verrekend

F. Knevel

Op 5 september 2017 heb ik via de website gevraagd waarom bij mijn jaarafrekening mijn windtegoed iet is verrekend. Daarvan ontving ik slechts de bevestiging (op 13 september):
Hartelijk dank voor je bericht.
Ik heb je bericht naar de juiste afdeling gestuurd voor een correctie. Je ontvang z.s.m. verdere bericht van ons.
Dat bericht heb ik na 4 maanden NOG STEEDS NIET ontvangen!

Historie:
1 nov: werd gebeld door Verkoop Qurrent
• Wil ik extra windtegoed kopen?
• Toegelicht dat ik nog steeds geen antwoord gekregen heb op mijn mail van 5 sep (afgezien van de ontvangstbevestiging)
(Bij ons nieuwe contract bij de verhuizing hebben we € 750 extra gekocht en bovendien 2x 1 windtegoed gratis gekregen)
• Verkoopmedewerker keek het na, is in behandeling, adviseerde klantenservice te bellen op 088 7771200, nakeuze 4

1 nov: Gebeld met Klantenservice
• Is in behandeling, duurt helaas langer omdat ‘overboeken van windtegoed naar nieuwe adres technisch probleem gaf’.
• Mijn verbetervoorstel: laat dat de klant dan weten, nu wacht ik al 6 weken op antwoord.
• Afspraak: zij maakt notitie en ik bel op 1 december –zonodig- opnieuw.

1 dec: Gebeld met Klantenservice
• Bericht: ‘Wachttijd langer dan gebruikelijk’, werd na 5 minuten verbroken

5 dec: Gebeld met Klantenservice
• Bericht: ‘Tijdens de feestdagen zijn wij gesloten’
Bovenstaande 'historie' alsnog gemaild naar klantenservice, met de toevoeging
"Zo willen jullie toch niet in de publiciteit komen?"

18 dec: Gebeld met Klantenservice
(Heidi)
• Plezierig gesprek met Heidi: 'is in behandeling, maar nog geen resultaat, Heidi zal escaleren'. En anders doe ik dat als ik voor 1 jan geen bevredigend antwoord heb.
• Bevestiging ontvangen van Heidi: "Bedankt voor je bericht. Zoals we net telefonisch hebben besproken zal ik de zaak escaleren en er alles aan doen om de correcte jaarnota zo snel mogelijk te laten verzorgen. Nogmaals excuses en bedankt voor je geduld.

Dat ik zolang heb gewacht met escaleren is omdat ik sympathiseer met Qurrent, ze hebben de hoogste score MILIEUvriendelijkheid. Maar nu -bij mij- een LAGE score KLANTvriendelijkheid

1. mijn windtegoed zsm verrekenen (en een oplossing vinden voor klanten die verhuizen)
2. Wanneer behandeling van een klacht 'wat langer' duurt regelmatig voortgang mailen
3. Wachttekst Klantenservice wijzigen, of bemanning verruimen. Want ik krijg telkens '...duurt langer dan u van ons gewend bent'. IK BEN NOG NOOIT ANDERS GEWEND DAN EEN TE LANGE WACHTTIJD

Qurrent
    Beste meneer Knevel,

Bedankt voor uw feedback.

Ik heb u een paar keer geprobeerd te bellen. Helaas zonder resultaat.

De kwestie rondom uw windtegoeden verloopt inderaad erg moeizaam. Excuses hiervoor.
    Ik ben er meteen mee aan de slag gegaan en ik kan u mededelen dat het probleem is opgelost.
    De windtegoeden zijn verwerkt op het juiste adres en wij gaan deze verrekenen op de jaarnota. De nieuwe jaarnota ontvangt u morgen.

Wij zijn inderdaad op dit moment niet goed bereikbaar. Wij zijn bezig om meer mensen aan te nemen. Hierdoor kunnen wij sneller de telefoon opnemen.

Wij zijn blij dat u het groene aspect van Qurrent belangrijk vind. Als blijk van waardering wil ik u graag 1 gratis windtegoed cadeau geven.
    Uiteraard zullen wij bij een volgende verhuizing sneller handelen en alles soepel laten verlopen.

Ik hoor graag of u tevreden bent met de geboden oplossing.

Bedankt voor uw begrip en geduld.

Aziz
    F. Knevel
    Ik wacht nog op 2e reactie.
    Qurrent
    Beste Frans,

Harteljik bedankt voor uw feedback.

Vandaag heb ik u telefonisch gespreken. Het was een goed gesprek.

Ik zal er voor zorgen dat u 3 windtegoeden op uw account van de Oranjelaan ontvangt. Ook zal ik nagaan hoe het zit met uw bestelling van 10 windtegoeden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Aziz

F. Knevel
Ik ben blij dat Qurrent mijn klacht goed heeft opgelost. We blijven klant en gaan extra windtegoed kopen. Jammer dat de afhandeling via Klachtenkompas 'moest'.

Ook een klacht indienen over Qurrent?