Opgelost door Qurrent: zeer slechte service
Details
Klacht
Qurrent schrijft al sinds aug. 2019 geen voorschot bedrag meer af.Contact opnemen met de klantenservice gaat heel moeizaam en mens spreekt elkaar van week tot week tegen.
Volgens Qurrent zou mijn contract al overgenomen zijn door Greenchoice en komt de eindafrekening van Qurrent in december.
Vandaag te einde raad met Greenchoice contact opgenomen, ik was daar nog niet bekend en mijn contract zou pas in april 2020 overgenomen gaan worden.
Zij gaan mij nu via een versnelde procedure deze maand nog een contract aanbieden.
Ik ben nu zeer benieuwd wat Qurrent doet, en zal de eindafrekening, wanneer die dan ook komt, tot 5 cijfers achter de komma op juistheid controleren.
Qurrent verdient voor mij hiermee "DE KOUDE DOUCHE"
Gewenste oplossing
Het per direct oplossen en een correcte eindafrekening sturen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.