Opgelost door Qurrent: zeer slechte service

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 401027
Gebruiker
G.J. Lodder
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Qurrent schrijft al sinds aug. 2019 geen voorschot bedrag meer af.
Contact opnemen met de klantenservice gaat heel moeizaam en mens spreekt elkaar van week tot week tegen.
Volgens Qurrent zou mijn contract al overgenomen zijn door Greenchoice en komt de eindafrekening van Qurrent in december.

Vandaag te einde raad met Greenchoice contact opgenomen, ik was daar nog niet bekend en mijn contract zou pas in april 2020 overgenomen gaan worden.
Zij gaan mij nu via een versnelde procedure deze maand nog een contract aanbieden.

Ik ben nu zeer benieuwd wat Qurrent doet, en zal de eindafrekening, wanneer die dan ook komt, tot 5 cijfers achter de komma op juistheid controleren.

Qurrent verdient voor mij hiermee "DE KOUDE DOUCHE"


De oplossing

Het per direct oplossen en een correcte eindafrekening sturen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.J. Lodder
Datum
Uiteindelijke oplossing
heb zelf aktie ondernomen voor de (verplichte) overstap naar Greenchoice en verder wekelijks met Qurrent gebeld en met juridische consequenties 'gedreigd' wanneer dit niet zeer snel afgehandeld zou worden. En zie daar, op 15 november kreeg ik bericht van Greenchoice dat ze mij energie gaan leveren. Hierop direct foto's van de meterstanden gemaakt en met Qurrent gebeld dat ik per direct de eindafrekening wilde hebben en hoe ik de meterstanden kon door geven (site werkte weer eens niet) en dat ik hier ook foto's van had. Zie daar, vandaag, na slechts 4 dagen, de eindafrekening ontvangen. Dus klacht niet opgelost, maar het probleem wel. (bijna dan, afwachten of mijn teveel betaalde voorschot ook zo snel teruggestort wordt. anders bel ik gelijk weer.) 'luis in de pels' heeft blijkbaar effect gehad. D
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ?