Klacht Qurrent: zie boven.

Klachtnummer
# 293835
Gebruiker
Dennisvanoverbeek
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Qurrent heeft in november 2017 valsheid van geschrift gepleegd bij mijn kwetsbare vader. Qurrent heeft schuld bekent en er is gepraat over een schikking. Vervolgens hoor ik niks meer van Qurrent. Welke stappen kan ik nu ondernemen.....

De oplossing

Actie van Qurrent.

2 reacties

  1. Auteur
    Qurrent
    Datum
    Beste heer van Overbeek,

    Ik heb u zojuist gebeld, maar kreeg helaas geen gehoor. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Ik heb alle correspondentie dat er tot op heden is geweest doorgenomen. Ook heb ik bij mijn collega's van de verkoopafdeling het aanmeldformulier opgevraagd.

    Nadat ik dit van het heb ontvangen doe ik een nieuwe belpoging.

    Vriendelijke groet,
    Jurjen van Qurrent
  2. Auteur
    Qurrent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer van Overbeek,

    Ik begrijp van mijn collega Aziz dat hij contact met u heeft gehad. Zowel telefonisch en per e-mail. Als u dat wilt kunt u reageren op de laatste e-mail van Aziz. Ik ga ervan uit dat ik dit dossier op klachtkompas daarmee kan sluiten.

    Vriendelijke groet,
    Jurjan van Qurrent

Ook een klacht indienen over Qurrent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen