Klacht Qvita: wuzzi probleem niet goed opgelost

ikweethetnietmeerikgeefhetop

we hebben een wuzzi gekocht om de veiligheid van de schoonmoeder te verhogen hij heeft het 5 maanden goed gedaan en toen kwamen er problemen .na 6 maanden gebeld met het bedrijf en we kregen een nieuwe opgestuurd en de oude moesten we terug sturen geweldig dachten we mooi opgelost. totdat we een rekening kregen voor een nieuwe te betalen.bij het telefoon gesprek is hier niet over gesproken dus wij dachten binnen de garantie we hebben hem na gekeken voor dat hij in de doos ging geen zichtbare schade hij word bij het bedrijf uit de doos gehaald en er zit een barst aan de onderkant en een oplaad puntje was weg opladen werkte nog dat was niet het probleem hij had geen satelliet verbinden meer dat was het probleem.

het was mooi geweest dat ze de kosten in het telefoon gesprek behandeld hadden en de oplossing was in mijn ogen de helft voor een nieuwe wuzzi omdat hij maar 7 maanden oud was maar het bedrijf wil nergens van weten jammer dat er zo met oude mensen word omgegaan

Qvita is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Qvita?