Klacht Qvita: Wuzzi supersnel met verstrekking van een wuzzi-alert. Afhandeling stoppen is een lachertje

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 267783
Gebruiker
Penarie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wuzzi abonnement opgezegd 29-06-2017 waarvan prompte bevestiging per mail dat dit eindigt als starterspakket is teruggestuurd. 30-06-2017 geretourneerd. Op 7 juli mail gestuurd dat nog geen bevestiging ontvangen is. Hierop wordt op geen enkele manier gereageerd. Op 12 juli maar eens gebeld. [naam verwijderd door moderator] deelt mee dat retouren 1x per week behandeld worden. 18 juli nog steeds geen bevestiging.

De oplossing

Onmiddelijke stopzetting abonnement

1 reactie

  1. Auteur
    Qvita
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Zwartbol,

    De Wuzzi Alert dienstverlening is per maand opzegbaar. Wuzzi Alert zorgt er altijd voor dat voor het einde van de maand alle binnengekomen gehuurde Wuzzi Alert startpakketten zijn verwerkt. Hierdoor wordt het abonnement altijd op tijd stopgezet. Voor u geldt dat als wij het complete Wuzzi Alert startpakket hebben ontvangen voor 1 augustus 2017, het abonnement eindigt per 31 augustus 2017.

    Dit is u telefonisch door onze medewerkers ook uitgelegd.

    Wij hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben anders horen wij dat graag.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Penarie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ontvangstbevestiging van terug gezonden starterspakket nog steeds niet ontvangen.Qvita schrijft dat de opzegging pas ingaat als starterspakket is retour ontvangen door Qvita.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Qvita?