Klacht Qweb.nl: Onterechte facturen na opzeggen abonnement

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 7670
Gebruiker
H.J.M. van Berlo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar heb ik bij Qweb een domeinregistratie opgezegd. Hiervan heb ik ook een schriftelijke bevestiging ontvangen.
Toch is er dit jaar weer op nieuw en onterecht een bedrag geïncasseerd. Via de bank heb ik dit laten storneren. Maar wederom heeft Qweb het bedrag daarna onterecht geïncasseerd. Via de mail is al meerdere malen beloofd dat men deze zaak zou uitzoeken en dat men zou reageren. Maar telkens horen we niets of pas vele weken later krijgen we een reactie.

De oplossing

Qweb dient haar eigen administratie en correspondentie eens goed na te kijken.
De onterecht verzonden facturen dienen gecrediteerd te worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Qweb.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    H.J.M. van Berlo
    Datum
    Qweb heeft mij via mail laten weten dat ze een interne fout hebben gemaakt bij verwerking van de opzegging en dat de vordering gecrediteerd is.
    Jammer, dat er pas actie wordt ondernomen als je via Klachtenkompas reageerd. Maar je ziet het: het werkt wel !
  2. Auteur
    H.J.M. van Berlo
    Datum
    Qweb reageert niet via dit medium, maar per email.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.J.M. van Berlo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Qweb.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen