Klacht Qwic Elektrische Fietsen: 1 maand na aanmelding accu MN8 is accu nog steeds niet opgehaald bij de dealer voor beoordeling

tiger#2021

Accu MN8 binnen garantie termijn van 2 jaar geeft veel minder capaciteit.
Op 18 juni 2021 naar dealer Bikes (voorheen Trendewheels) in Groningen gebracht. Aangemeld voor verzending.
Na 1 week staat accu er nog. Contact met dealer en Qwic. Zal dezelfde dag nog opgehaald worden.
Drie weken later op 08.07.21 blijkt accu nog steeds niet opgehaald te zijn. Nogmaals contact met dealer en Qwic. Mail gestuurd naar Qwic, wordt niet op gereageerd.
Accu wordt opnieuw door dealer aangemeld, zal nu op korte termijn geregeld worden. Geen leenaccu of leenfiets mogelijk.
Dealer krijgt geen faciliteiten van Qwic. Dealer heeft ook al vele problemen met Qwic.
Na 1 week blijkt accu opnieuw niet opgehaald te zijn voor beoordeling en reparatie. Contact met Dealer en Qwic. We zijn nu 4 weken na eerste aanmelding op 18.06.21. Dealer Bikes gaat morgen sluiten voor vakantie. Accu opgehaald. Weer contact met dealer en Qwic.
Antwoord Qwic; u moet contact met de dealer opnemen. Antwoord dealer Bikes; we hebben accu goed aangemeld en een nieuwe accu voor u proberen te krijgen maar komen er niet uit met Qwic

Nieuwe accu op huisadres. Oude accu door Qwic na laten kijken en als support aan dealer sturen

tiger#2021
    Nog niets gehoord van Qwic. Dealer is met vakantie. Zeer klant onvriendelijk en onbeschoft om binnen een termijn van 1 maand de accu niet op te halen bij de dealer voor diagnose en reparatie.
    tiger#2021
    Nog niets gehoord van Qwic.
    U bent gewaarschuwd!
    Geen service, geen garantie en geen aandacht voor de klant
    Qwic Elektrische Fietsen
    Geachte heer de Bruin,

Vervelend te horen dat uw probleem nog niet is opgelost.

Wij hebben u al meerdere malen hierover gesproken en naar aanleiding daarvan hebben wij diverse keren contact opgenomen met uw servicepunt waar u de accu ingeleverd had.

Zoals eerder vermeld is spijtig genoeg het ophalen van de retourmelding inderdaad niet soepel verlopen, ondanks de inspanningen van het servicepunt en ons.
    Uit het laatste contact tussen u en ons enerzijds en ons contact met de dealer anderzijds hebben wij begrepen dat u de accu heeft mee heeft genomen zonder dat er verdere actie ondernomen kon worden vanuit het servicepunt of ons. Wij hebben van u daarnaast het verzoek ontvangen geen verdere actie te ondernemen voor de accu. Ook hebben we meerdere malen aangegeven dat we graag willen proberen te helpen, zeker omdat u de aanschaf in eerste instantie heeft gedaan bij een dealer die niet meer actief is, maar u wel bij de QWIC dealer terecht moet voor juiste opvolging. Onze QWIC servicepunten staan voor u klaar om u snel te helpen.

Sonja van QWIC
    tiger#2021
    Het is inderdaad spijtig dat het ophalen van de accu niet soepel is verlopen....Het klopt ook dat U hebt proberen te helpen.. echter zonder resultaat na 1 maand wachten op het ophalen van een accu! Hoe is het mogelijk...

Het feit is dat de accu na 1 maand helemaal niet opgehaald is ondanks vele telefoontjes met het "servicepunt" en Qwic. Dank voor uw hulp. Ik heb gemerkt dat de klant compleet genegeerd wordt. Geen enkele intentie om dit probleem op te lossen of een alternatief aan te bieden.

Vanwege vakantie van Bikes heb ik na 4 weken inderdaad besloten de accu weer op te halen bij het "service punt" aangezien het "service punt" gesloten is.

Dank voor de service en garantie.
    Kunt u mij het adres geven van Qwic waar ik een officiele klacht naar toe kan sturen? Of komt die klacht dan ook bij U terecht?
    tiger#2021
    Wellicht kunt u nog aangeven wat voor hulp u nu geboden heeft?
    Qwic Elektrische Fietsen
    Geachte heer de Bruin,

Spijtig te horen dat u alsnog niet tevreden bent met onze service.

Indien u naar aanleiding van ons antwoord alsnog een klacht in zou willen dienen kunt u deze sturen naar service@qwic.nl.

Met vriendelijk groet,
    Sonja van QWIC

Ook een klacht indienen over Qwic Elektrische Fietsen?