Klacht Qwic Elektrische Fietsen: Mogelijk maken van fiets laden met ingebouwde accu

Hjalmar97

Per april 2019 besteld, per sep 2019 geleverd. Geweldige fiets. Echter niet mogelijk in frame te laden doordat plaatsing gat en aansluiting accu niet overeen komen. Qwic zou oplossing zoeken! Nu eind Januari 2020 nog steeds geen oplossing. Dus....... Slechte service!

Het probleem na lange tijd oplossen.

Qwic Elektrische Fietsen
    Beste Luc,

De afgelopen maanden hebben wij meermaals contact gehad per email om de status te bespreken. Helaas heeft het inderdaad enige tijd geduurd voordat de juiste informatie beschikbaar was, maar zoals ik u op 17 januari heb gemaild, kan uw verkooppunt u ondertussen meer vertellen. Ik zou u zodoende willen adviseren om contact op te nemen met uw servicepunt om de voortgang te bespreken zodat zij uw melding verder kunnen oppakken.

Mocht u aanvullende vragen of opmerkingen hebben waarmee uw dealer u niet verder kan helpen, dan horen we het graag. U kunt in dat geval zoals eerder probleemloos een mail sturen naar ons emailadres service@qwic.nl.

Jurgen
    QWIC

Ook een klacht indienen over Qwic Elektrische Fietsen?