Klacht R-net Bus: Belachelijk

Klachtnummer
# 284913
Gebruiker
megancarina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In de haast vraag ik zonder te groeten of de bus naar een bepaalde locatie reist, weigert gewoon andwoord te geven omdat hij persee gegroet moet worden en stuurt mij weg.

De oplossing

Dat er duidelijk gemaakt moet worden, dat niet iedereen zin, tijd, wil groeten gegroet wil worden. Ik vind dat het niet moet uitmaken ik stap niet zijn bus in voor hem en me vervolgends weg sturen zodat ik nog later kom belachelijk! . Dit was is amsterdam centraal bus 347.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat R-net Bus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over R-net Bus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen