Klacht R-net Bus: Bus 328 stopt niet op de goede plek en wacht niet!

Dee

Bus 328 van woensdag 11 november 2015 om 13:39 op bijlmer arena kwam 5 minuten te laat en toen ik hem zag aankomen reed die helemaal aan de overkant van de bushalte. Toen ik dit zag ben ik zo snel mogelijk naartoe gaan rennen. Voordat ik er ben zijn er een paar mensen uitgestapt en de buschauffeur deed gelijk de deur dicht en reed meteen door. Dit vind ik niet kunnen, er is gewoon een plek waar die moet stoppen. Toen ik op Paasheuvelweg de bus 328 terug nam naar Bijlmer arena, deed de chauffeur de deur niet open voor mij, om uit te stappen. Toen ik uitstapte keek ik naar waar de bus stopte en hij stond weer op de verkeerde plek.
Ik wil graag weten waar ik elke keer moet wachten, als dit zo vaak gebeurt, hoe moet ik dan ooit de bus 328 pakken op Bijlmer arena?

Bus 328 moet op de goede plek stoppen en tijd geven voor mensen die erop wachten te kunnen instappen als die op de verkeerde plek staat.

Wij vinden dat R-net Bus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over R-net Bus?