Klacht R-net Bus: Chauffeur reed door terwijl er circa 7 klanten stonden te wachten EN aangaven dat hij bij de halte

B. G.

Ik stond bij de halte maxisweg in Muiden. Er kwamen 2 bussen aan de 328 (richting Biemer Arena) en 322 (Amsterdam Amstel). De bus 328 stopten netjes voor de klanten maar de 322 met als nummer ID 6118 reed gewoon door. Het ergste was dat wij klanten de chauffeur hadden aangegeven dat hij moest stoppen maar die maakte een weet ik veel gebaar en reed door. Vervolgens remde die af waardoor wij (6 klanten) naar voren richting de bus 322 liepen met de gedachten dat wij alsnog konden instappen. Wat er daarna gebeurde ik gewoon te gek voor woorden. Voordat wij de bus konden instappen reed de bus hard weg. BELACHELIJK!!!! Ik heb gelukkig zijn nummer genoteerd. Het betreft de bus 322 met als ID 6118 en het voorval gebeurde op zondag 19/05/2019 omstreeks 17.15 uur bij de halte Maxisweg in Muiden

Dat deze chauffeur word aangesproken. Dit kan niet wij betalen netjes voor onze OV en verwachten gewoon dat deze chauffeur zijn werk doet

Wij vinden dat R-net Bus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over R-net Bus?