Klacht R-net Bus: De buschauffeur negeert de halte waar behoort te stoppen!

Klachtnummer
# 299079
Gebruiker
Zwetsloot6
Datum
0 reacties

Details

De klacht

VU Medisch centrum Amsterdam. 2e Paasdag 18 uur. Ik wil met bus 341 richting Hoofddorp. Deze bus hoort over de trambaan te rijden, want daar is de halte. Voor bus 346 (dubbeldekker) is de halte op de rijbaan. Ik ben de enige die staat te wachten op een vervoersmiddel (bus/tram). Keurig op tijd zie ik de bus aankomen maar op de rijbaan! Ik probeer de chauffeur zijn aandacht te trekken maar deze man ziet mij niet!! en kan ik dus 15 minuten extra wachten. Dit was niet de eerste keer dat mij dit overkwam en ik heb het vaker gehoord.

De oplossing

Kan er duidelijker voor zowel de chauffeur als eventuele passagiers een aanduiding komen waar de verschillende haltes zijn!? Ik bemerk verwarring bij mensen over waar de bus stopt. Waar bus 346 stopt staat ook niet duidelijk aangegeven!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat R-net Bus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over R-net Bus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen